Toshiba 32HL933G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba 32HL933G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

herbergier 30-12-2012
Geschreven voor: Toshiba 32HL933G

Heb deze tv gekozen als opvolger van een (nog prima werkende) beeldbuis-tv. Belangrijkste selectiecriteria waren: laag energieverbruik, full HD, vriendelijk geprijsd.

Heb analoge kabeltv meteen geüpgraded naar digitaal abonnement (UPC).
Heb voor een CI+ module gekozen, ondanks dat deze tv niet door UPC voor CI+ is gecertificeerd. Maar UPC CI+ werkt prima op deze TV.

Ik vind de beeldprestaties verbluffend goed, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal aangezien ik van CRT+analoge tv kom.
Zappen is wat traag, geluid is zo-zo, 2x HDMI voor mij voldoende. Voor mij de ideale televisie.

jeffvest89 30-12-2012
Geschreven voor: Toshiba 32HL933G

mooie LED TV voor een klein prijsje.
haarscherp beeld met bluray, het geluid is perfect, bij de meeste platte tv's is dit juist stukken minder.

paul121 19-12-2012
Geschreven voor: Toshiba 32HL933G

Ik heb deze televisie nu bijna anderhalve maand in gebruik. Ik ben er nog steeds heel tevreden mee. Hierbij een overzicht van mijn bevindingen:

Algemeen:
- Beeld is prima
- Geluid is minder maar dat is makkelijk op te lossen met aparte boxen of surround set
- Er zit geen smart televisie op maar hier zijn genoeg oplossing voor die vaak ook flexibeler zijn (media speler/media computer)
- Ik ben heel blij met deze televisie. Prijs kwaliteit is prima en ik verwacht er nog heel lang plezier van te hebben

Beeldkwaliteit:
- Ik vind het beeld goed. Mooie kleuren en kijkhoek is goed.
- Zwart oogt donker maar niet helemaal zwart. Verder is er bij zwarte vlakken iets licht te zien wat met name uit hoeken komt. Dit is bij gewoon televisie kijken niet storend.
- Beeld oogt zoals te verwachten erg scherp. Ik heb alleen digitale signalen bekeken

Geluidskwaliteit:
- Geluid is zwak. het is goed genoeg voor simpel kijken maar met films schiet het te kort.
- Ik heb er simpele computer boxen met subwoofer aangehangen en daarmee klinkt het goed. uiteraard kan je ook home entertainment aansluiten

Mogelijkheden:
- Dit is geen smart televisie met internet aansluiting. Wel is er USB aansluiting waarmee films gekeken kunnen worden. Dit werkt goed met divx op USB stick.
- Ook zit er CAM aansluiting op. Ik heb een Smit Cam kaart gekocht voor Ziggo. Deze werkt prima. Wel steekt hij vrij ver uit en zie je hem net aan de zijkant uitsteken als je iets schuin naar de televisie kijkt.
- Ik heb nog laptop via HDMI aangesloten. Dit gaat prima. Wel viel er een klein randje van beeld rondom weg waardoor bijvoorbeeld startbalk windows nauwelijks meer te zien was. Ik weet niet of dit te corrigeren valt via instellingen van de televisie

Gebruiksgemak:
- Afstandsbediening reageert niet altijd goed. Soms moet je nog een keer drukken en soms gaat hij te snel. Alles werkt maar ik irriteer mij er enkele keer wel aan
- De EPG van de televisie is matig in vergelijking met die van de digitale tuner van Ziggo. De Ziggo tuner toont alle zenders onder elkaar met de programma's die in een tijdsblok can ca. 2 uur te zien zijn. Bij de EPG van de televisie moet je eerst een kanaal selecteren en pas dan worden de programma's getoond. Dit werkt omslachtig en je hebt geen overzicht.
- Het wisselen van kanalen gaat via de ingebouwde kabeltuner langzaam. het duurt ongeveer 5 seconden om te schakelen. Via de Ziggo tuner gaat dit een stuk sneller.

Vormgeving:
- Televisie is strak vormgegeven met onopvallende glanzend zwarte rand.
- Op zich vind ik het een mooie televisie alhoewel ik liever een matte finish had gehad

Duurzaamheid:
- Televisie voelt stevig aan en heb er wel vertrouwen in
- De bevestiging van de voet is heel stevig
- Alles werkt goed maar ik heb televisie ook nog niet lang

paul121 25-11-2012
Geschreven voor: Toshiba 32HL933G

Ik heb deze televisie nu tijdje in gebruik. Vorige televisie was een Philips 82 cm crt wat een enorm bakbeest was. Wordt geleverd in relatief kleine doos. Televisie weegt rond de 10 kg wat erg licht is. Hij voelt wel behoorlijk stevig. Wordt geleverd met stevige voet die met totaal 8 schroeven wordt vastgezet. Beeld ziet er op zich goed uit. Standaard staat het wat fel maar dit kan uiteraard wel aangepast worden. Kijkhoeken zijn heel goed dus vermoed dat er een IPS paneel in zit. Beeld ziet er verder ook goed uit. Zwart ziet er behoorlijk zwart uit en en kleuren zien er levendig uit.
Geluid is niet meer dan redelijk. Als je er gewoon naar kijkt/luistert valt het niet echt op maar er zit weinig bas in en het geluid klinkt niet heel erg vol.
Er zitten 2 HDMI, 1 USB, audio, digitale audio, koptelefoon aansluiting, component en scart op. HDMI, koptelefoon en USB zitten aan zijkant. Rest wijst naar achteren. Via USB kan je media afspelen (foto's/muziek/film). Ik heb een divx geprobeerd en dat ging prima.
In zijn geheel ben ik heel tevreden met deze televisie. Met name beeld ziet er goed uit met mooie kleuren en geweldige kijkhoeken. Geluid is zwakke punt. Al met al een hele goede prijs/prestatie verhouding denk ik.

arjanvh36 02-09-2012
Geschreven voor: Toshiba 32HL933G

Een heel mooi ontworpen televisie die makkelijk te instaleren en aan te sluiten is .
Heeft heel mooi beeld en geluid onlangs zn 2x 5 watt speakers .

Ook in hd geeft hij heel mooi beeld Als je je versterker er op aan zal sluiten (let op :alleen digital out !) lijkt het net of je in de bioscoop zit .
deze tv raad ik echt aan als je voor weinig geld een goede led tv zoekt !